Arrangementer

Kurs, seminarer og konferanser i regi av Difi

Innkjøpsledernettverk - Hva betyr digitalisering for fremtidens innkjøpsledere?

Sted Oslo
Adresse Difis kurs- og konferansesenter, Grev Wedels plass 9, 2. etasje, inngang Myntgata, Oslo, (Kart)
Startdato 30.11.2018 12:00
Sluttdato 30.11.2018 14:30
Påmeldingsfrist 25.11.2018
Påmeldingslink Til påmelding
Pris 0
Ansvarlig Mona Stormo Andersen, tlf: 948 73 960

Anskaffelsesprosessen digitaliseres og roller og ansvar er i endring.  Vi har effektivisert og digitalisert store deler av anskaffelsesprosessen. Utviklingen fortsetter og krever endringer av oss.
Forventningene til jobbing på tvers i hele virksomheten øker. Oppgaver blir spesialisert. Arbeidsoppgaver blir borte. Nye kommer til.
Hva betyr digitaliseringen for innkjøperne? Hvordan kan innkjøpsleder legge til rette for de nye endringene?

Målgruppe

Innkjøpsledere, og vi oppfordrer til at dere tar med dere samarbeidspartnere på digitaliseringsområdet.

Mål for arrangementet
Se mulighetene som ligger i digitalisering.

Generelt

Program
11.30–12.00  Kaffe og registrering
12.00-12.10  Velkommen
12.10-12.25  Er det behov for å øke digitaliseringstakten? Camilla Wold, Difi
12.25-12.40  Hva betyr økt digitaliseringstakt for innkjøpsleders rolle? Tanja Huse-Fagerlie, Difi
Diskusjon
13.15-13.45  Tanker om fremtidens innkjøpsleder, ved en kommune
Diskusjon
Avsluttes kl. 14.30

Sist endret 02.11.2018